.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد نگذاشت از بیت المال سواستفاده کنند
واکنش نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس به بی شرف خواندن مردم
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: اظهارات مرعشی علیه دولت قبلی به این دلیل است که طیف وی در دوره قبلی نتوانست از بیت‌المال سوء استفاده کند، اما در دولت یازدهم، ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های بم به آنها تقدیم شد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به توهین‌ها از سوی مرعشی به رای‌دهندگان دولت قبلی که آنها را بی‌شرف خوانده است، اظهار داشت: صحبت‌های مرعشی علیه دولت قبلی به این دلیل بوده است که وی و اطرافیانش در دوران احمدی‌نژاد نتوانستند از بیت‌المال سوءاستفاده کنند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، طبق تصویب دولت ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های بم به آنها داده شد.

وی افزود: قبل از این هم مرعشی و دوستان وی مجموعه‌ای در کرمان با عنوان هفت باغ داشتند که دولت‌های قبل از احمدی‌نژاد در اختیار آنها گذاشته بودند و عصبانیت آنها از دولت قبل این است آن طوری که در دولت‌های گذشته از بیت‌المال استفاده می‌کردند، نتوانستند استفاده کنند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: البته جای نگرانی وجود دارد، دولت اعتدال که خود را حامی ارزش‌های نظام، انقلاب و امام خمینی (ره) می‌داند چه اتفاقی افتاده است که یک محکوم فتنه باید این چنین گستاخانه اظهار نظر کند و به عنوان یک بازیگر دولت نقش ایفا کند.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: این صحبت مرعشی از لحاظ حقوقی جرم و قابل پیگیری است، دادستان کل و همه دادستان‌های شهرهای مختلف می‌توانند اعلام جرم کنند، چراکه این یک مسئله فراگیر است و به همه مردم ایران توهین شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.875 seconds.